środa, 18 maja 2011

Witam serdecznie na moim blogu

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu. W pierwszym poście będzie bardzo krótko i treściwie :)
Jak pewnie się domyślacie blog jest o przydomowych oczyszczalniach ścieków. I właśnie o tym zamierzam pisać. Oprócz tego mam zamiar poruszyć tematykę szamba, oraz ekologi. Będą to raczej dłuższe artykuły, które będą w pewnym sensie moimi przemyśleniami na temat zastosowanych technologii, sposobów oczyszczania ścieków,cen, dotacji na oczyszczalnie oraz krótkich nowinek z kraju i ze świata. Oczywiście dotyczących ekologii i oczyszczalni.
Mogą się tu pojawiać różnego rodzaju filmy i zdjęcia, które będą wspierać mnie w swoich wywodach i przedstawiać to czego opowiedzieć słowami się nie da.
Na dzisiaj wystarczy :) Zapraszam do częstego odwiedzania :)

2 komentarze:

  1. Faktycznie ja również niedawno czytałem co nieco o szambach i przydomowych oczyszczalniach ścieków i muszę przyznać, że są to kwestie bardzo ważne. Także polecam każdemu przeczytanie wpisu o pompach wielostopniowych https://www.dostudni.pl/pompy-wielostopniowe,c102.html gdyż one mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo zrozumienie jak działa instalacja wodna oraz sanitarna jest na pewno bardzo ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że również dobrze jest wiedzieć z kogo usług najlepiej skorzystać. Myślę, że bardzo dobrym wyborem jest https://hydraulik.wroclaw.pl/instalacje-i-uslugi/ i ja właśnie najczęściej tak robię.

    OdpowiedzUsuń